Sunday, August 9, 2009

My c0meBack!!!!! (& ckit ceta. hehe)


Hello!!!

da lama aku tak log in kat cni..huhuhuhu
cerita aku sekarang leh dikira banyak.. tapi tak pa la..
aku nak juga cerita..hehehehe
aku da masuk sem 7 ni.. sem last for my diploma..
maksudnya....aku da nak graduate.. yey!!! InsyaAllah...
sem ni aku praktikal... aku praktikal di TM..

sepanjang aku praktikal (walaupun baru masuk minggu ke 3..hehe)
leh dikira banyak la juga pengetahuan yang aku dapat... (walaupun takda elaun..huhu)
sesapa yang rasa praktikal tu buang masa.. korang silap..

masa ni la kita mula kenal camna caranya kehidupan berkerjaya...
aku ingat senang ja nak kerja, tapi sebenarnya susah..
senang la kalau da lama kerja.. saya maksudkan yang masih fresh gitu... hehe
itupun bergantung dengan kerjaya yang macam mana..
dpat la juga tips kan...pasal kerja ni... mana la tau...
sana juga praktikal, sana jugalah kerja... ada la knowledge da...hehehehe

bayangkan la.. family kita yang penat lelah cari rezeki untuk kita.. kita cuma menghabiskan
duit dorang saja... Astaghfirullah.... kepada yang BERKENAAN, beringat-ingat la...
aku pun kena ingat sendiri juga.. bila da kerja nanti / dewasa nanti.. leh la balas jasa mak bapa..
salah!! mula dari sekarang la..masa muda-muda ni.. remaja ni.. kita kena buat baik ngan parents kita..
sejuk hati dorang.. (napa aku macam makcik2 ja ni...nasihat orang lak...heheh)

ha...sekarang ni kan heboh pasal virus Influenza A H1N1.. da berapa banyak kematian yang dilaporkan di Malaysia.. belum campur lagi ngan seluruh dunia... lepas post ni nanti, aku akan post 1 lagi for general knowledge mengenai H1N1... ok...

so, elakkan diri daripada virus tu k... aku pun kena hati-hati juga..hehehe... minta doa jauhkan la segala yang tak baik........ Amin..

No comments:

Post a Comment

Intense Debate Comments