Sunday, January 23, 2011

Main Aqua Bike...BEST....... plus: SAKURA GOT TALENT Session 2...

Macam sakai pula aku ni kan......macam ja sebelum ni tak penah main....hihihihihihii
Bagi aku la, best, kuar juga peluh.....excersice juga la.. macam main basikal biasa, cuma bezanya di air.

Hari ni pun aku main gak ngan member2....... asalnya nak main boling tapi dah tukar plan. Kebetulan kelas petang ni cancel..hehehehhehehehhehehhehhe... BEST oo UNIMAS.....ada kayak n aqua bike..... Aku nak belajar main kayak laaaaa........

Pastu nak p Wisma Seberkas, nak survay Printer.. Hari2 p print dekat kedai mana larat wei........ hari2 kuar duit p print, baik ada yg sendiri punya... tapi ni baru nak survey ja......

Rabu ni ada pertandingan peringkat kolej, Sakura Got Talent Session 2.. sem lalu dah penah buat. Kali ni diorang buat lagi. Aku pun ikut pertandingan tu. Tapi belum pick lagu.....huhu.... apapapun, wish me luck.... ;p

Intense Debate Comments