Tuesday, May 31, 2011

Baru nak update??? alahai........

Hallooooo....
adei.... Baru aku sedar, dalam sibuk ke...tak sibuk ke.... Aku tak update blog aku. Kesiannnn..... Terabai... Sejak sambung study, aku ada banyak peluang nak tulis blog tapi tak pula aku buat.

Ni tengah cuti semester. EMPAT BULAN wei.....!!!!!!! Lama gila...huhuhuu

Aku tak berapa suka sebenarnya cuti panjang ni. Sedangkan masa study di kolej dulu, cuti semester TIGA MINGGU pun aku rasa seksa.......ini kan pula.............haiz...

Ni banyak ni nak cerita.... tapi aku akan bagi sub bab ja dulu. Tak best la post ni jadi rojak kan.... InsyaAllah aku akan cuba rajinkan diri tulis di sini. Maklumlah....cuti panjang..ekekekekekekeke..

1) Result Sem 1 dah kuar!!!!!!!!!!!!
2) Abang sepupuku kahwin~~
3) Cinta...Rindu...Harapan
4) Kebosanan melanda jiwa

Intense Debate Comments