Sunday, January 23, 2011

Pizza Hut, Spring & Kuching Waterfront

Best sangat Sabtu lalu.... Aku & my friends jalan2 d Kuching. Biasa la, release tension.... Baru abis hantar assignment jumaat lalu...rasa nak berkabung ja... assignment Calculus weiiiiii!!!!!!!!!!!!huhu

Malam sebelumnya lak, ramai2 makan dekat Pizza Hut, sambut birthday Wani, kawan baru aku yang baru kenal kat UNIMAS. Banyak member lain juga yang aku kenal malam tu (3 org jak pun...hihihii).

Hari ni, aku add diorang kat FB... Sesiapa yang aku tak ter'add' tuu sorry la ek........... oh ya, aku cerita pasal jalan2 di Kuching kan td...melalut lak.....

Sabtu tu ada event di Waterfront. Promosi motorbike.... Pastu ada tarian naga & singa. Kan tak lama lagi Chinese New Year..... Ada juga okestra, tapi tak sempat tengok coz nak balik dah. Di Spring lak, kami tengok wayang. "KHURAFAT" tajuknya. Best tuuu filem.... Sesiapa yang belum tengok lagi, cepat la p tengok.... bikin terkejut..... ada juga ku terteriak........huhuhuhu.........

Masa jalan2 tu, teringat ngan adik... biasanya kalau jalan2 gni, berkepit oooo...... She is my bestSIS ever!!!! Miss you Tqa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Okay la, apapa hal aku update lagi... Sorry la Blog, kau jarang update ko.....huhuhuhuhuhuhuhuuuuuu.....

Intense Debate Comments