Sunday, September 27, 2009

Habis Cuti Raya dah...

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera...

Diberi cuti lebih seminggu untuk meraikan Hari Raya Aidilfitri rasanya memang tak memadai.. (Tamaknya....hehhehe)

Dah la report belum siap, buku log pun belum perfect lagi, tambahan dateline dak dekat. mampus aku!!! huhuhuhu

Tapi, amacam raya korang??? Aku lak..hehehe

Overall ok la.. Walaupun tak banyak rumah saudara mara yang tak visit tapi banyak juga openhouse yang kami pergi. Ni pun belum termasuk undangan hujung minggu ni. sibuk sibuk...hahaha... sibuk nak makan..hehehehe

Gambar lak, huh, banyak... Paling top gambar aku bersama ngan adik yang amat rapat dengan aku... cun gila adik aku... Ramai yang cair kalau tengok dia.... hehehhehe.... (tak salah kan puji adik sendiri..hehehe)

Aku belum edit lagi gambar kami time raya tapi nak tunjuk jugalah muka adik cun ku..hehe, ni hah...gambarnya... of course la ngan aku sekali..haha

ni time nak pergi openhouse kat KK... erm, raya ke berapa ek..hehehe

No comments:

Post a Comment

Intense Debate Comments