Friday, November 27, 2009

Selamat Hari Raya Aidiladha...

Alhamdulillah, akhirnya dapat juga saya update blog saya ni. Saya sibuk sangat siapkan laporan latihan industri saya, maklumlah, kerja last minute..hehehe

Tapi, last2 saya dapat siapkan juga laporan tu... Lega betul hati saya, hanya Tuhan yang tahu. Hari Isnin ni saya submit kat pensyarah saya. Report tu perlu dibukukan, jadi hari Isnin tu la siap, terus hantar...hehe

Sebelum saya terlupa, saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha to all Muslims and Happy holiday to everyone... Mudah-mudahan kita diberkati dan hidup dalam suasana aman sentiasa... Amin.....

Ni nak cerita ni... Bulan ni saja, ada banyak event tau.... Nak juga saya ceritakan sekarang tapi nanti panjang la pula jadinya.. jadi, saya akan post satu persatu ceritanya, okay.... barulah organnize sikit. Lagipun, duduk rumah ja tak buat apapa, tengok2 kalau ada kerja kosong before sambung study.... banyak time jugalah nak update blog di sini...hehehehe

okay, need togo now.... Nanti2 saya posr... Salam....

No comments:

Post a Comment

Intense Debate Comments