Monday, November 9, 2009

huhuhuhuh.... Tak lama lagi, aku akan meninggalkan Multimedia College (Sabah). Hari Jumaat ni la my last day di TM Kepayan, tempat aku menjalani praktikal a.k.a tamatlah pengajianku di MMc. memang sedih yang amat sangat la sebab bukan selalu lagi aku dapat jumpa kawan-kawan...huhuhuhu

Yang pasti, aku mesti teruskan perjalanan hidup aku. Mungkin aku akan further study, tengoklah sangkut kat mana. Aku target di MMU, UNIMAS or UMS. yup, tiga U ni ja yang jadi option aku. Aku kena bagitau yang sesiapa yang CGPA 2.5>> dapat tawaran masuk MMU. Dengan result aku yang dikira ok jugalah, InsyaAllah aku dapat tawaran dari U tu. UNIMAS lak salah satu U yang leh transfer credit selain MMU. Lagipun di Sarawak ja. UMS lak, hm~~~Kat situ aku tak leh transfer credit tapi paling dekat la dengan my home. Ye la, mak aku pun taknak aku sambung belajar jauh-jauh. Kalau takda rezeki nak sambung study, cari kerja la jawabnya. paling tak pun, jadi penganggur antarabangsa...hahahahahaha

Sebagai tanda friendship kami yang telah terjalin since 2 1/2 - 3 years ago, ada aku buat satu bingkisan gambar buat kami. It doesn't mean that our relationship must end after we graduate... NO!!!! This is a symbolic of our friendship. I couldn't give them a big amount of money, even a car or house. Just a simple pictures of all of us, shows that even we are not seeing each other anymore, but we know that somewhere...anywhere...we have friends taht we care~~~~

This is the gift......

No comments:

Post a Comment

Intense Debate Comments