Friday, December 3, 2010

Sakit Mata!!!

Orang kata, sekali dah kena takkan kena lagi... Betul ke???

Ni la masalah yang aku alami minggu ni dan mungkin sehingga minggu yang akan datang. Aku sakit mata!!! Aku terkena jangkitan dari adik aku...huhuhu... Sabar ja la....

Doktor bagi aku cuti seminggu...Dia kata kalau masih lagi sakit mata, jangan datang kerja.. Aduh...jadi ertinya kalau minggu depan masih lagi sakit, aku cuti tanpa sutat doktor la ni? Alamak!!! Kena potong gaji la macam ni...... Dah la nak sambung belajar.... Nasib baik tak sakit masa dekat dengan asa pendaftaran...Naya aku....

Tadi sempat juga la jalan-jalan di KK, dengan kaca mata hitam.......ala-ala datin la..hihihihi.... Tapi rasa malu juga.. Kalau la tak ada urusan hari ni, mana mungkin aku dapat pergi KK. Sempat jalan-jalan di CP pun sebab nak elakkan traffic jam... Lewat juga kami balik tadi. Jam 7lbh... Sempat tapaukan makanan untuk adik-adik yang tinggal kat rumah.. Mee Bandung geng!!!!! nyam nyam nyam...

Okay la, dah lewat malam ni..esok ada chores nak divuat di rumah... Jumpa lagi!!!

No comments:

Post a Comment

Intense Debate Comments