Wednesday, October 28, 2009

Tamu Besar KB...

Helllllloooooo........

Sorry la.... Tak sempat nak update blog beberapa hari lalu.....
Anyway, 24/10/09 lalu, aku, Kirah, Zirah, Erol dan abang angkat aku yang dari Kota Belud pergi menyaksikan, buat julung kalinya...ewahhhhhhhhhhhh..... Tamu Besar KB!!!!

Memang best la... ramai kami ni yang tak pernah pergi.... kalau korang nak tau lebih lanjut pasal tamu besa ni, korang boleh click sini. Ni blog kawan aku, si Kirah.. Dia ada ceria leih lanjut pasal event tu... okay, ni cuma nak show la gambar2 yang diambil semasa kami berada di sana....
Tapi yang semua ni aku dah edited dah... Mana gambar2 yang sama ngan di blog kawan aku, dari source yang sama la tu...hihihiihihi... Saksikan........




 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Intense Debate Comments